Proces vyhledávání

RECRUITMENT je proces, který je složen z několika kroků, které je třeba dodržet:

  1. Analýza pozice neboli seznámení se s klientovými potřebami a požadavky – porozumění kultuře Vaší společnosti a již zaměstnaným pracovníkům, abychom byli schopni dosadit adekvátního zaměstnance a dokázali vydefinovat jak jeho profesní schopnosti, tak schopnosti povahové 
  2. Research – vybereme vhodné kandidáty z databáze či personální inzerce
  3. Pohovory – s vybranými kandidáty realizujeme výběrové rozhovory, zaměřené na odborné schopnosti, osobnostní stránku, schopnost ztotožnit se s firemní kulturou, představy o práci i budoucím růstu, motivaci, možnostech nástupu a platovém očekávání
  4. Short List – nejvhodnější kandidáty Vám představíme. Poskytneme Vám informace o jejich pracovních zkušenostech, o předpokladech pro pozici, silných a slabých stránkách, o tom, co od kandidáta lze budoucnu očekávat a na co je třeba se zaměřit v dalším firemním vzdělávání
  5. Výběr vhodného kandidáta – na Vás je finální výběr vhodného budoucího zaměstnance
  6. Uzavření smlouvy – pokud si nevíte rady, poradíme vám ve všech záležitostech, týkajících se uzavření smlouvy – včetně vyjednávání o platu.
  7. Dlouhodobá spolupráce – tímto naše spolupráce samozřejmě nekončí. Vzhledem k tomu, že dbáme na to, aby byl náš klient spokojený i po nalezení vhodného kandidáta a vše fungovalo tak, jak má. Budeme s Vámi v kontaktu i nadále a při jakémkoli problému se tak na nás můžete kdykoli obrátit.